راهنمای خدمات درخواست و سپردن ملک در هومینگ ویژه مشاورین املاک

درخواست و سپردن ملک مشاورین املاک

خدمات درخواست و سپردن ملک در هومینگ چیست؟

در این پلتفرم، هومینگ دو نوع خدمت به متقضیان ملک و مالکان ارائه می‌دهد.

درخواست ملک

هر متقاضی ویژگی‌های مدنظر خود از جمله بودجه خرید/اجاره، متراژ، محله و… را وارد پلتفرم می‌کند. مشاورین احراز هویت شده هومینگ که درخواست متقاضی را می‌پذیرند، پیشنهادات خود را برای متقاضیان ملک ارسال کرده و در صورت پذیرفته شدن پیشنهاد ایشان ، اطلاعات تماس متقاضی برای مشاور قابل رویت خواهد بود.
مشاور برای متقاضی: برگزاری بازدید ملک، معرفی ملک‌های مشابه، برگزاری نشست برای ملک و بستن قرارداد ملک انتخابی خواهد بود.

سپردن ملک

هر شخص می‌تواند ملک یا املاک خود را برای فروش یا رهن و اجاره به هومینگ بسپارد. در این سرویس ملک هایی که به هومینگ سپرده می‌شوند، برای تمام مشاوران ارسال خواهد شد ولی فقط مشاوران احراز هویت شده هومینگ می‌توانند به اطلاعات تماس مالک دسترسی داشته باشند. به محض پذیرفته شدن درخواست توسط سه مشاور هومینگ، درخواست از لیست درخواست های سایر مشاورین حذف خواهد شد. سرعت عمل در این قسمت برای مشاورین اهمیت بالایی دارد و درخواست از لیست سایر مشاورین حذف خواهد شد.
در صورت پذیرفتن درخواست ملک یا سپردن ملک، مبلغ اندکی از کیف پول مشاور هومینگ در اپلیکیشن آپ کسر خواهد شد.

درخواست و سپردن ملک

درخواست و سپردن ملک

مشاور املاک

هر مشاور املاک در صورت تمایل می‌تواند پس از ورود به اپلیکیشن آپ و انتخاب آیکون مربوط به هومینگ، گزینه “سامانه مشاورین املاک” را انتخاب و از امکان دفترچه فایل اختصاصی خود در هومینگ استفاده نماید.

مشاور هومینگ

مشاور املاک احراز هویت شده هومینگ امکان استفاده از تمامی امکانات از جمله امکان پاسخگویی به “سپردن ملک” و “درخواست ملک” را خواهند داشت.

فرآیند احراز هویت مشاور

در این قسمت مشاور پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام مشاور، اطلاعات اولیه را وارد کرده، نوع (خرید،فروش/رهن و اجاره) و محدوده فعالیت خود را مشخص می‌کند و پس از آپلود تصویر و مدارک فرآیند احراز هویت نهایی می‌شود.

فرآیند احراز هویت مشاور

فرآیند احراز هویت مشاور

پروفایل کاربری مشاوران و شارژ کیف پول هومینگ

مشاوران در این قسمت می‌توانند اطلاعات شخصی، فعالیت و مدارک خود را مشاهده و اصلاح نمایند. ضمنا مشاور در این مرحله می‌تواند موجودی کیف پول خود را جهت استفاده از سرویس‌های “درخواست ملک” و “سپردن ملک” افزایش دهد.

پروفایل کاربری مشاوران و شارژ کیف پول هومینگ

پروفایل کاربری مشاوران و شارژ کیف پول هومینگ

مدیریت فایل

مدیریت فایل به دو بخش “فایل‌های شخصی” و “سپرده شده” تقسیم می‌شود. در این بخش تعداد متقاضیانی که فایل مشاور برایشان ارسال شده و تعدادی از متقاضیان که فایل ارسالی را نپسندیده‌اند نمایش داده خواهد شد. مشاور برای ثبت فایل می‌تواند گزینه “افزودن فایل” را انتخاب کند و فایل‌های شخصی یا سپرده شده خود را در “دفترچه فایل” خود نگهداری کند.و میان این فایل های جستجو کرده و بر روی جستجوی خود فیلتر اعمال کنند.

مدیریت فایل

مدیریت فایل

افزودن فایل

مشاور با وارد کردن اطلاعات معامله و مشخصات ملک، فایل‌های خود را اضافه می‌کند تا در صورت نیاز برای متقاضی ارسال نماید. فایل‌های ثبت شده در این بخش برای عموم و در وب‌سایت نمایش داده نمی‌شود. هومینگ صرفا سامانه‌ای برای فایلینگ شخصی مشاور خواهد بود.

افزودن فایل

افزودن فایل

صندوق ورودی

صندوق ورودی پنل مشاوران دارای دو بخش فایل و مشتری است. درخواست‌های در قالب “درخواست ملک” در بخش مشتری نشان داده می‌شود. در صورت وجود فایلی مطابق با درخواست متقاضی، مشاور فایل موردنظر را برای متقاضی ارسال می‌کند یا با “رد درخواست” اطلاع می‌دهد که فایلی مشابه درخواست مشتری ندارد. همچنین ملک‌های مالکین در قالب “سپردن ملک” در بخش فایل قرار می‌گیرد. در صفحه فایل مشخصات ملک‌های ثبت شده قابل رویت است. امکان “قبول درخواست” برای ملک‌های ثبت شده توسط مالک تنها برای ۵ مشاور وجود دارد.

صندوق ورودی

صندوق ورودی

مدیریت درخواست مشتری

دسترسی مشاوران به فایل‌های ارسالی و درخواست‌های پذیرفته شده از طریق صفحه “مدیریت درخواست مشتری” امکان‌پذیر است. برای یک متقاضی می‌تواند بیش از یک فایل ارسال شود و به محض پذیرفته شدن هر یک از پیشنهادات ارسال شده مشاور توسط متقاضی، شماره تماس متقاضی در اختیار مشاور قرار خواهد گرفت.

مدیریت درخواست مشتری

مدیریت درخواست مشتری

برچسب ها:
نظرات وبلاگ

باسلام .بسیاراپلیکیشن عالی وخوبیه.ماتبلیغات خودمون رو شروع می کنیم .

سلام . می بخشید من می خواهم انصراف دهم . به کدام گزینه وارد شوم ؟

پیام بگذارید